kolmapäev, 14. aprill 2010

Girls, girls, girls...

Nonii, tänud minu armastatud õeraasule eelmise sissekande kommentaari eest! :) Sellest hoolimata, lugeja Aravetelt on esitanud õigustatud küsimuse; aga tüdrukud, kuidas on siis nendega? kas see polegi üks põhilisi põhjuseid, miks ma siia ikka ja jälle tagasi tulen? Noh, mis ma oskan öelda... Kahtlemata on igaühe, kes tunneb puudust vastassoo tähelepanuavaldustest,
 (ja see kehtib mõlema soo kohta),  esimene mõistlik tegu broneerida lennupilet Bangkokki. Meessoo esindajana võin kinnitada, et hõiked "Hello, handsome man, I come with You!" saadavad sind hoolimata vanusest ja väljanägemisest vähemalt kogu peatänava ja veel mitme spetsiifilise kõrvaltänava ulatuses. Niisiis egotripp missugune! Lugedes ennast siiski juba kohalikuks veteraniks, vaatan ma kogu sellele hullusele pigem pealtvaataja pilguga, ei saa ka unustada, et ma olen ju ometigi õnnelikult abielus ja siis öeldakse ju veel, et ega vana koer enam uusi trikke ei õpi...
Pildil: Maailma halvim jahikoer uut trikki õppimas...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar