reede, 30. aprill 2010

Ice Bar

Inimene on ikka üks kummaline olevus: anna talle üks maailma kaunimaid randu, merevesi +28, õhk +30, merelt puhuv jahutav tuuleke, aseta ta mugavasse lamamistooli ja ulata klaasike maitsva kokteiliga- ja palun väga, temale ei sobi! Nüüd igatseb ta hing külma, rõskuse ja jää järele!
Niisiis seadsin ühel õhtul sammud Samui Ice Bar'i. See on tegelikult juba paar aastat olemas olnud, aga kuna asub peatänavalt pisut ümber nurga, siis polnud varem külastanud.
Tegelikult moodustab "külm osa" (-7) kogu baarist ainult ühe hästi isoleeritud toa koos jääst baarileti, jääst seinte ja jääskulptuuridega ning baaridaamiga, kes külm kui jää (no seda ma ei saa tegelikult väita). Sellesse osasse on sissepääs tasuline, midagi 500 bahti ringis, kui ma õigesti mäletan. Nüüd tagantjärele sellest kirjutades tundub see võrdlemisi tobe, aga tõepoolest, sõbrad, ma MAKSIN selle eest! OK, selle eest sai ka kaks kokteili, aga ikkagi! See paneb mind mõtlema, et olen siia pisut kauaks jäänud.
Igatahes varustasin ennast mingisuguse pontšo, karvamütsi ja kinnastega, viskasin oma kaks kokteili kiirelt hinge alla ja väljusin tagasi sumedasse troopilisse öösse, mis oli mõnus.
Jääbaari põnevam osa oli normaalses temperatuuris toimuv hüpnotisööri show. Vend kutsus lavale seitse suvalist vabatahtlikku (ja need olid tõepoolest suvalised, kuna ühte ma juhtumisi tundsin), pani nad naksti! magama ja tegi nendega mida kummalisemaid asju, õigemini veenis/sundis neid ennast seda tegema. Mina polnud varem midagi sellist näinud ja jättis täitsa sügava mulje. Kes siiakanti satub siis julgen soovitada, show on kuuel õhtul nädalas algusega 22.30.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar